סוכני AI מפחיתים 42% מכרטיסי התמיכה
עוזרים מבוססי RAG המחוברים למאגר ידע ולמערכת כרטיסים לפתירת פניות שכיחות אוטומטית.
הטיית פניות: 42%
תוצאות אמיתיות מפרויקטי אוטומציה ובינה מלאכותית.
עוזרים מבוססי RAG המחוברים למאגר ידע ולמערכת כרטיסים לפתירת פניות שכיחות אוטומטית.
הטיית פניות: 42%
זרימות CPQ מבוססות n8n מחוברות ל-CRM ולחוקי תמחור שהפחיתו עבודה ידנית משמעותית.
זמן מחזור הצעת מחיר: -68%
הזמנות רכש והתראות אוטומטיות לפי מהירות מכירה וזמני אספקה.
חוסרים: -37%